Ga naar inhoud

Thee- en andere moeilijk te verwijderen aanslag


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:6892ddfe76="The Dragon"][quote:6892ddfe76="Lange Pier"][url]http://www.budgetland.nl/images/schuurspons-metaal-2st-571503.jpg[/url] Beutje water en afwasmiddel erbij en het vliegt eraf, wel de RVS krulsponsen nemen. Ben inmiddels lid van de NVVH. :P[/quote:6892ddfe76] Ga je ook naar huishoudbeurs van volgend jaar dan? :D[/quote:6892ddfe76] Tuurlijk..................................................................., of niet. 8)
Link naar reactie
[quote:72d4a276d5="Lange Pier"] Beutje water en afwasmiddel erbij en het vliegt eraf, wel de RVS krulsponsen nemen. [/quote:72d4a276d5] Waarom RVS? Heb je er zelf persoonlijke ervaring met verschillende merken krulsponzen? Dit vraag ik omdat ik nog wel een oude (nog niet gebruikte) pannenspons heb liggen. Deze lijkt op jouw geposte afbeelding. Alleen had ik deze pannenspons aangeschaft bij Albert Hein (huismerk). Op de voorkant van de verpakking staat: Voor grondig reinigen van hardnekkig vuil. Gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal. Eventueel probeer ik het met die pannenspons.
Link naar reactie
Die dingen maken alles schoon, gewone pannensponsen zijn van of staalwol wat veel minder werkt of van kunststof wat nog minder doet, hetzelfde spul wat op die schuursponsen zit en waar schuurpads van worden gemaakt, dat is veel te fijn van structuur om die ingebrande vetresten te verwijderen. Maare, ervaring is de beste leermeester. Overigens kun je ook die zogenaamde "wok" gewoon wegpleuren en een nieuwe kopen, goed voor de handel. :P Overigens is een echte wok is toch echt wat anders, niet te verwarren met een wadjan, maar dan heb je wel zo'n vuurspuwer voor nodig. http://www.foreigners-in-china.com/images/chinese-cooking-equipment-chinese-wok.gif
Link naar reactie
Ik heb het inmiddels met die gewone pannenspons geprobeerd. Er ging wel wat vuil weg. Want de gele afwashandschoen waarmee ik die pannenspons vasthield, is nu wel wat zwart geworden. Maar niet alles is weg. Ik kan met die pannenspons niet bij het vuil in de smalle gleuven. En ik ben er ook niet zeker van of het met die RVS krulspons wel zou kunnen. Ik check morgen wel of ze die verkopen bij de plaatselijke supermarkt. //Edit zaterdag 8 augustus 18:38 Ik heb gecheckt bij de plaatselijke supermarkt. Daar hadden ze geen RVS krulspons. Ook niet bij Blokker. Dus kocht ik er daar nog een 28 cm wok erbij. Deze heeft een gladde onderkant, en is daardoor wat makkelijker schoon te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...