Ga naar inhoud

vergeet baby's, post pics van katten!


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn kittycats: [b:c4e7913234]Pukje[/b:c4e7913234] [img:c4e7913234]http://img40.imageshack.us/img40/4906/1239023966n1067.jpg[/img:c4e7913234] En [b:c4e7913234]Ibis:[/b:c4e7913234] [img:c4e7913234]http://img40.imageshack.us/img40/168/dsc02614x.jpg[/img:c4e7913234] Schattige pluizenbolletjes zijn het (als ze slapen :P) Als er storm op komst is, worden ze altijd helemaal wild. Beetje met elkaar meppen en dan is Ibis haar tactiek pukje van achteren tegen der kont aan te meppen :P Echt grappig om te zien. Daarnaast is Ibis een echte aandachthebber. Als ze bij me op bed ligt, begint ze altijd na een tijdje aan me oorlel te likken. Brrr zo'n ruwe tong :P
Link naar reactie
Hihi, doet me denken aan dat ene filmpje van Simon's Cat. Alleen die kat likt niet aan z'n oorlel, nee, die trekt eraan, :) Ja, ook mijn katten zijn echte aandachttrekkers, vooral August. Demie ook wel maar dan alleen als zij er zin in heeft. En dan kan ze heel doordringend mekkeren. Volgens mij zit er siamees bloed in haar. Niet alleen het mekkeren wat ze kan doen, maar ook het hele ranke lijfje, de dunne lange staart, de glans over haar vel, het spitse koppie. Ze hebben ook steeds weer een ander favoriet plekje om te liggen. Zo ligt August momenteel graag in de lektuurmand. [img:6a0d655ad5]http://i229.photobucket.com/albums/ee267/Margreet_2007/Aaaahhhh.jpg[/img:6a0d655ad5] Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Minder goed nieuws: Even snel van mijn hyve blog geplakt: Toen ik gisteren de woonkamer inliep zag ik meteen dat mijn palmplant op de grond lag (staat normaal op een klein zuiltje). Ik dacht meteen "grrrr, rotkat!" maar dat sloeg al snel om naar een flinke schrik. In de keuken vond ik een bloeddruppel en verderop een aantal bloedvegen op de grond. Op 1 of andere manier dacht ik dat ik zelf ergens een wondje moest hebben maar als snel realiseerde ik me dat ik daar helemaal nog niet geweest was, en daarbij, ik had geen wondje of zo. Totdat ik Reno achter in de kamer zag liggen. Zijn hele achterlijf was rood van het bloed, maar lag redelijk rustig te soezelen. Ik schrok me kapot! Toen ik naar Reno liep, keek hij me redelijk helder aan dus ik dacht (hoopte) dat het wel meeviel. En net als normaal ging hij op zijn rug liggen om gekriebeld te worden. Deze keer bleef alleen zijn rechter achterpoot wel heel raar liggen. Pas nadat Reno zijn achterlijf wat harder meetrok slingerde ook die poot op zijn plek. Toen ik dat zag wist ik meteen dat het goed fout zat. De grond verdween onder mijn voeten.... Ik heb toen meteen de dierenarts gebeld en ik kon daar gelijk terecht. Vlak boven de hak heeft hij zijn poot gebroken en het advies was niet echt plezierig. Of amputeren OF naar de orthopeed voor een slordige 1000 euro. Tja, eh.. K*T... Ik heb Reno daar achtergelaten om even na te denken en besefte me later dat er helemaal geen foto's gemaakt zijn. Er moet toch iets anders mogelijk zijn? Maar ja, ik ben geen dierenarts. Ik weer terug en gevraagd om foto's. "Zou ik niet doen, als je dan toch besluit om naar de orthopeed te gaan dan worden die foto's dan ook weer gemaakt, je maakt dan dubbele kosten". Hoe moet ik dan een keuze maken zonder foto? Ik had hier geen goed gevoel bij dus heb ik uiteindelijk mijn oom gebeld en gevraagd of ik hem daar heen mocht brengen, ook volgens hem was amputatie echt een last resort. Affin, Ik ga Reno weer ophalen. Nadat ik 40 euro's moest inleveren werd me verteld dat hij nog geen verbandje om zijn poot had (ivm de wonden) omdat ze dat niet aandurfde, Reno zou nogal fel zijn. Ik moest hem ook zelf maar ff uit de kooi halen. Ik herkende hem niet eens meer!! Wat een helle-kat! Grommen, blazen, slaan en bijten... Ik snapte er helemaal niets van! Zo is Reno nooit! Ja, ok hij gromt een beetje als hij die poot mee wilde slepen maar dit?? Uiteindelijk heb ik hem in een reismandje meegekregen en twijfelde thuis of ik die wel zou openen. Na 10 minuten heb ik hem hier toch even los gelaten en meneer strompelde naar een koel plekje op de vloer en ging liggen. Stom genoeg had hij wel energie om te spelen want al liggend vermaakte hij zich met een balletje en later zelf met het aquarium. Niets meer aan het handje. 's Avonds naar Hilversum en ook daar gedroeg hij zich prima. Geen geblaas, behalve wat gekerm, logisch... Hij kroop zelfs na nog geen 5 minuten zijn mand uit en ging languit liggen. Volledig ontspannen, voorzover dat kan. Vandaag hoor ik hopelijk meer, spalken is waarschijnlijk erg lastig ivm de plaats van de breuk en de wonden. Maar er wordt in ieder geval eerst goed naar gekeken. Update: Reno is vrijdag geopereerd en heeft een aantal pinnen in zijn poot gekregen. Zie de foto's. Na 7 weken mogen de pinnen eruit [img:d108660e1c]http://i665.photobucket.com/albums/vv18/LordWodan/renopoot.jpg[/img:d108660e1c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...