Ga naar inhoud

vergeet baby's, post pics van katten!


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

eh.. het is hier toch het offtopic gedeelte? Vind het wel een leuk initiatief.. Geeft mij weer een reden om verder te kijken dan de baby-cdrom die ik ergens heb slingeren. En daarbij, Er zijn hier vast wel papa's en mama's. (gebruiker ouders-online?). Zelf heb ik helaas geen kinderen.. Die waren van mijn ex en gingen helaas ook weer mee terug. :cry: Edit: blijven stimuleren die interesse voor de wasmachine... is ooit ergens goed voor! :wink:
Link naar reactie
ouch lijp :D een noorse boskat --- ik zeg ook niet dat ik het geen leuk initiatief vind, integendeel .. ik stel alleen dat de meeste forumposters geen kinderen hebben en mijns inziens onder de 20 zijn .. (en juist de magazine-buyers wel ouder zijn en wellicht kiddo's hebben). Ik wóu dat ik kiddo's had .. 't zit alleen niet altijd mee :(
Link naar reactie
[quote:425b0e0eb7="Rebel"]Ik heb ook nooit vadergevoelens gehad, mja ik ben een moeder. :D[/quote:425b0e0eb7] lol .. nachtelijke humor .. you've got to love that :) [quote:425b0e0eb7="Rebel"]Jax, I love cats too. :)[/quote:425b0e0eb7] :) ik hád een volbloed pers, maar moest hem wegens 'vechten' met de andere twee katten wegdoen, helaas. mijn hele meubilair ging eraan, daar deze 11 jarige meneer al mn meubels aanzag als kattenbak omdat meneer het niet kon vinden met mijn Britse Korthaar.
Link naar reactie
Zo, ik doe ff een poging om te schrijven in Word en dan hier posten. Bij een ander forum lukt dat prima. Ach Dragon, wil je een foto van Saskia zien? Mn dochter dus. Nou hier is ze hoor,hihi [img:aa1f65deed]http://i229.photobucket.com/albums/ee267/Margreet_2007/F1010012klein.jpg[/img:aa1f65deed] samen met de leadsinger van de groep Live. Leuk een JackRussel. Lekker pittige hondjes zijn dat. Ik hou ook wel van honden maar heb zelf 2 katten. (ben eigenlijk ‘opgevoed’ met beide maar ben zowiezo dierenliefhebber). Tja Lord Wodan, mijn dochter was al getrouwd en had al een eigen stulpje toen wij gingen scheiden. Een voordeel, en ze kon het enigszins objectiever bekijken als jongere kinderen hoewel ze er niet minder last van had hoor. Maar ze zei later dat ze het wel had zien aankomen dat het mis ging. Leuke kat trouwens. Maar vergt met dat lange haar wel veel ‘onderhoud’ zeker? Tja, die wasmachine…lijkt wel een jonge ‘techneut in dop’he, hihi. Tuurlijk blijven we dat ook stimuleren. Hij zit nu ook al met de afstandsbedieningen van de tv en de WII van papa. Heeft denk ik wel op de een of andere manier door dat als je iets met die dingen doet, een apparaat er op gaat reageren, hihi. Ach Jax, wat jammer dat je geen kids hebt. Bij mn dochter en schoonzoon is het ook een 7 jaar lang niet gelukt hoor. Dus Byron is natuurlijk erg welkom, dat kun je begrijpen. Leuk Rebel, is dat een Pers? Moet je zeker ook wel elke dag borstelen. Ik heb gehoord dat ze erg rustig en huiselijk zijn. Meer als Siamezen. Hihi, ik zie wel dat het hier ook veel katteliefhebbers zijn net als mn dochter. Ze heeft 3 katten waarvan eentje zo dik dattie niet meer door t katteluikje past. Maar dat wil ie niet toegeven dat gekke beest. Hoe dan ook: meneer zorgt wel dattie der op een of andere manier toch doorpast, hihihi. En katten zijn dan heel inventief. Ja, ook mijn jongste kat (een ‘jeweetwel-kater’)doet niet al te leuke dingen met mijn meubilair. Meneer mag graag ‘sproeien’. Bah!!! Ook ik heb moedergevoelens hoor, hihi, en nu natuurlijk ook ‘oma-gevoelens’. Heb een alias mailadres gekoppeld aan mn hoofdemailadres (ooit es aangevraagd bij Moerstaal.nl) die errug toepasselijk is, hihi. Tja Vuurtoren, misschien komen die vadergevoelens nog met de jaren hoor. You never know. Bij de weg: dit zijn mijn 'kids': [img:aa1f65deed]http://i229.photobucket.com/albums/ee267/Margreet_2007/Computerfreak.jpg[/img:aa1f65deed]August en [img:aa1f65deed]http://i229.photobucket.com/albums/ee267/Margreet_2007/Demie2.jpg[/img:aa1f65deed]Demie Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
complimenten Margreet57. Je dochter ziet er fantastisch uit. en nee,, ik ben ook kinderloos, ben 36 jarige man,, en heb helaas nog niet de ware ( die ook geen kinderen wil ) gevonden. leuk topic hier trouwens. Kan me in al die jaren dat ik hier kom niet herrineren dat er hier ooit topics van dit soort gestart zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...