anoniem Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2009 Het was vrijwel exact hetzelfde verhaal als jij via je call-centerbaan de mensen moest wijsmaken. Ik heb alleen niet op het percentage gelet, want ik had totaal geen interesse in zo'n irritante gast 's avonds laat. Als ie z'n poot tussen de deur had durven zetten dan was ie hem kwijt geweest ... Zo iemand zou je eigenlijk z'n prive-adres/telefoon moeten vragen en op een net zo'n irritant tijdstip lastig vallen ... Ik heb het idee dat het ook helpt als je ze gewoon lekker lang laat wachten, want ze hebben er natuurlijk baat bij om zoveel mogelijk klanten af te werken. Gelukkig heeft zo goed als niemand mijn telefoonnummer, dus de kans dat ik door zo'n idioot gebeld ga worden is vrij klein. // off-topic Ik heb de titel even aangepast, want het lijkt er op dat iedere energie-leverancier dezelfde vuile spelletjes speelt. Eigenlijk is het woord 'energie-leverancier' hartstikke fout, want de meesten zijn slechts verkoper van contracten ... de kans dat ze daadwerkelijk energie kunnen maken is dus vrij klein. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2009 Zo'n overstap gaat dat alleen maar om administratieve dingen of word je ECHT overgezet op een andere 'energie'? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2009 Dat is alleen maar administratief volgens mij. Ik dacht niet dat ze een aparte leidingen komen aanleggen om je 'nieuwe' energie te leveren. Je netwerk-beheerder blijft volgens mij ook hetzelfde ... Echt zo'n situatie die de kans groter maakt dat je bij problemen van het kastje naar de muur wordt gestuurd want in plaats van 1 aanspreekpunt heb je nu minimaal 3 partijen die je rondjes kunnen laten rennen. Voor je het weet heb je straks ook dubbele rekeningen omdat de ene 'vergeet' dat je eigenlijk weg bent bij hun of je wordt afgesloten omdat ze allebei denken dat je bij hun weg bent ... Ach ... het moest toch commercieel van die heren in den haag. En nu de energie-bedrijven langzaam maar zeker worden overgekocht door buitenlandse bedrijven (naast Essent is ook Nuon een doelwit) zie ik echt totaal geen positief iets aan het hele idee. En dat bakkie ellende maakt zich totaal geen zorgen dat straks heel nederland z'n stroom bij de oosterburen betaalt ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2009 Ja inderdaad, vreselijk is dat. Door de logge bureaucratische structuur hopen ze gewoon dat je op den duur uitgeput bent en geen zin meer hebt om door te gaan. Privatisering heeft een hoop ellende gebracht. Want laten we niet vergeten, de huidige energie bedrijven verkopen wel mooi... ze zijn groen, investeren in milieu, zetten de klant vooraan maar uiteindelijk zijn het commerciële bedrijven waar vaak aandeelhouders met eurotekens in de ogen het voor het zeggen hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2009 Ik ben ook wel es telefonisch lastiggevallen.Daar hadden ze in het verleden een heel mooi 'script' voor. Het zogenaamde 'tegenscript', hihi. http://www.xs4all.nl/~egbg/tegenscript.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2009 Werkt dat zo goed dat ze je daarna niet meer durven te bellen ? Ik ga het eens uitprinten ... wellicht dat het ook helpt als de volgende keer zo'n idioot aanbelt, want het principe is hetzelfde. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2009 Nou, in ieder geval vergaat ze de lol van het bellen wel op die manier..Okee, het zijn ook mensen die opdracht krijgen, maar het is elke keer onder het eten dat je gebeld wordt, en dat vind ik heel vervelend, ook omdat sommigen nogal volhardend zijn. Groetenissen, Margreet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2009 Snap het probleem niet zo, die Infofilter gebruiken en als ze toch bellen keihard zeggen, "niet meer bellen" en ophangen, klaar is klara. Of aan de lijn houden en alleen maar vragen "waar belt U voor?" en dat volhouden, geven ze vanzelf op. :P Je hoeft onbeschoftheid niet met beleefdheid te beantwoorden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2009 Heb gelukkig geen last van die lui. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2009 Ze bellen altijd met een onbekend nummer dus die neem ik gewoon niet op. Mocht het toch wat anders zijn, dan kunnen ze mijn voicemail inspreken! Heb ook al eens op zo'n site aangegeven dat ze mijn gegevens niet mogen gebruiken..... helpt alleen voor geen meter :evil: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen