Ga naar inhoud

Vallen energie-leveranciers jullie ook zo lastig ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het was vrijwel exact hetzelfde verhaal als jij via je call-centerbaan de mensen moest wijsmaken. Ik heb alleen niet op het percentage gelet, want ik had totaal geen interesse in zo'n irritante gast 's avonds laat. Als ie z'n poot tussen de deur had durven zetten dan was ie hem kwijt geweest ... Zo iemand zou je eigenlijk z'n prive-adres/telefoon moeten vragen en op een net zo'n irritant tijdstip lastig vallen ... Ik heb het idee dat het ook helpt als je ze gewoon lekker lang laat wachten, want ze hebben er natuurlijk baat bij om zoveel mogelijk klanten af te werken. Gelukkig heeft zo goed als niemand mijn telefoonnummer, dus de kans dat ik door zo'n idioot gebeld ga worden is vrij klein. // off-topic Ik heb de titel even aangepast, want het lijkt er op dat iedere energie-leverancier dezelfde vuile spelletjes speelt. Eigenlijk is het woord 'energie-leverancier' hartstikke fout, want de meesten zijn slechts verkoper van contracten ... de kans dat ze daadwerkelijk energie kunnen maken is dus vrij klein.
Link naar reactie
Dat is alleen maar administratief volgens mij. Ik dacht niet dat ze een aparte leidingen komen aanleggen om je 'nieuwe' energie te leveren. Je netwerk-beheerder blijft volgens mij ook hetzelfde ... Echt zo'n situatie die de kans groter maakt dat je bij problemen van het kastje naar de muur wordt gestuurd want in plaats van 1 aanspreekpunt heb je nu minimaal 3 partijen die je rondjes kunnen laten rennen. Voor je het weet heb je straks ook dubbele rekeningen omdat de ene 'vergeet' dat je eigenlijk weg bent bij hun of je wordt afgesloten omdat ze allebei denken dat je bij hun weg bent ... Ach ... het moest toch commercieel van die heren in den haag. En nu de energie-bedrijven langzaam maar zeker worden overgekocht door buitenlandse bedrijven (naast Essent is ook Nuon een doelwit) zie ik echt totaal geen positief iets aan het hele idee. En dat bakkie ellende maakt zich totaal geen zorgen dat straks heel nederland z'n stroom bij de oosterburen betaalt ...
Link naar reactie
Ja inderdaad, vreselijk is dat. Door de logge bureaucratische structuur hopen ze gewoon dat je op den duur uitgeput bent en geen zin meer hebt om door te gaan. Privatisering heeft een hoop ellende gebracht. Want laten we niet vergeten, de huidige energie bedrijven verkopen wel mooi... ze zijn groen, investeren in milieu, zetten de klant vooraan maar uiteindelijk zijn het commerciële bedrijven waar vaak aandeelhouders met eurotekens in de ogen het voor het zeggen hebben.
Link naar reactie
Snap het probleem niet zo, die Infofilter gebruiken en als ze toch bellen keihard zeggen, "niet meer bellen" en ophangen, klaar is klara. Of aan de lijn houden en alleen maar vragen "waar belt U voor?" en dat volhouden, geven ze vanzelf op. :P Je hoeft onbeschoftheid niet met beleefdheid te beantwoorden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...