Ga naar inhoud

Grote Fout Gespelde Topics Topic


anoniem

Aanbevolen berichten

Nou.. laten we het maar kort houden.. dit is de mooiste die ik heb meegemaakt ( ik heb diegene nog goed geholpen ook ) is een mirakel. :P:P Ancalagon Nieuw lid Geregistreerd op: 21-4-2009 Berichten: 8 Geplaatst: di apr 21, 2009 11:47 am Onderwerp: twee cumputers -------------------------------------------------------------------------------- kan ik twee computers aan elkaar aansluiten zonder video kaart? zo dus dat ik twee computers heb en een monitor op men hoofd pc is en goed video kaart die goed gaat op men ander pc weet ik niet zeker of men video kaart marcheert maar ik moet men harde schijven formatteer en in de computer steken gaat niet wegens kabbel verschillen zodat men vraag is hoe ik die pc's dan aan elkaar sluit op een monitor?
Link naar reactie
Dat is wel een heel mooi voorbeeld! Ik weet niet of hij overtroffen wordt. Edit Hier van de zelfde gast: ja men oude pc werkt nog met P-ATA en mijn nieuwe pc met S-ATA zo dus ik kan mijn harde schijven niet in mijn nieuwe steken want het zijn niet de juiste kabels snap je? en ik heb gehoord dat je met 2 computers op een monitor kunt doen dan kan ik die schijven dan wel formatteren ik kan natuurlijk gewon men monitor op ander pc aan zetten maar als 2 computers op een monitor ga wil ik da wel testen maar dan vind ik alleen pagina's op Google dat ik alleen met en kvm adapter maar ik heb dat niet dus wil ik graag weten hoe ge dat nog kunt doen Lekker makkelijk geen leestekens! alswedatnouallemaalgaandoen........ Neh toch maar spaties ed gebruiken.
Link naar reactie
mensen met dyslexie kunnen ook hun ringvinger naar beneden doen om bij de punt te komen. Zij kunnen ook zinnen onderscheiden. Moeilijker, maar niet onmogelijk, en dit maakt het wel onmogelijk voor ons. En als je dit soort zinnen qua spelling goed kan typen lijkt het me dat je geen dyslexie hebt, maar lui bent. edit: sorry dat ik mijn posts niet begin met hoofdletters, dat is een overblijfsel van msn en andere instant messaging.
Link naar reactie
ja kom op.. dit is een forum.. ben je dislextios :P of je hebt moeite met Nederlands.. laat iemand anders het dan voor je neerzetten. Ik vind dat wel weer jammer hoor. Moet je het weer verpesten. Nee het is niet om die persoon te kwetsen, was een gewoon een prachtig voorbeeld.. zo hebben wij dat ook wel is gehad ( niet zo ernstig :P ) maar toch wel in die richting. Probeer het nou niet te verpesten jongen. Die was gewoon mooi. klaar :P ben benieuwd of iemand dit gaat overtreffen :P
Link naar reactie
Zie mijn post in het originele topic. Dit is niet de bedoeling. Deze persoon maakt het erg bont, ok.. Maar het is niet het idee om mensen aan te vallen. De laatste smoes is inderdaad wel sterk. Als hij het al weet... gebruik die . dan ook. Toegegeven, het is ergens wel prettig te weten dat ik niet de enige ben die zich er aan stoort. Voor de rest; live and let live..
Link naar reactie
[quote:9fbdc9a537="Rob The Great"]Persoonlijk vind ik dit kwetsend voor de persoon in kwestie. Heb je er wel eens aan gedacht of de persoon in kwestie wel de nederlandse taal machtig is. Of wat denk je van dyslexie . Denk daar maar eens over na. :wink: :wink:[/quote:9fbdc9a537]Ik ben redelijk dyslectisch maar dat zorgt er alleen maar voor dat ik nog beter op mijn taal gebruik en spel fouten let. Interpunctie heeft niets te maken met dyslexie noch met het machtig zijn van een taal. Laten we ophouden met het excuseren van iedereen; de Nederlandse gedogen cultuur hoeft niet overal betrekking op te hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...