Ga naar inhoud

Grote Fout Gespelde Topics Topic


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:3b99197823="Peter Vooges"][quote:3b99197823="Ramonster73"]Ik ben het met Brewster eens.[/quote:3b99197823]Da's nou weer jammer, hij heeft Drewster als naam..... :wink:[/quote:3b99197823]Het menselijk brein leest ook graag wat het wil lezen ... :D [URL=http://img16.imageshack.us/my.php?image=biers.jpg][img:3b99197823]http://img16.imageshack.us/img16/11/biers.jpg[/img:3b99197823][/URL]
Link naar reactie
Zeker en vasdt! Bestaat er eigenlijk ook software die grammatica kan controleren? Een spellingcorrector heeft niets voor niets die naam, het vergelijkt woorden die je intikt met woorden in een woordenboek. Ik kan me voorstellen dat mensen aan dergelijk grammatica software werken maar het lijkt me een hels karwei.
Link naar reactie
Deze topic is dan ook om de grappigste spelfouten er uit te halen, niet om iedereen aan te vallen of te kwetsen! Met verkeerde grammatica kunnen zinnen ook grappig worden: Binnen band kopen, buiten band betalen i.p.v. Binnenband kopen, buitenband betalen of Scheidsrechters te kort i.p.v. Scheidsrechters tekort
Link naar reactie
@vuurtoren: Word heeft toch al jaren een grammaticacontrole? Niet zo'n geweldige natuurlijk, maar hij ziet wel dat "hij lopen" niet kan, en dat je een zin met meerdere bijzinnen fout moet rekenen omdat het te moeilijk is om die als grammaticacontrole te doen. Hoewel dit denk ik niet helemaal de bedoeling was.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:b35f27d443="vuurtoren"]Ik gebruik OpenOfficeOrg en heb daar geen grammatica controle gezien. Nu gebruik het het niet zo vaak, een paar keer per maand een korte brief tikken, dus het zou best kunnen dat het erin zit.[/quote:b35f27d443] Niet gezien in OO,dat kun je niet menen.ABC & ABC redelijk vet in de werkbalk linksbovenaan...?? Okay,zal wel een grapje zijn :lol: Zoniet hoor ik het graag...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...