Ga naar inhoud

het grote "beste wensen" topic.


anoniem

Aanbevolen berichten

Inderdaad, zoals de TS al aangeeft, hebben we alles weer "overleefd". Hiermee bedoel ik ook de jaarlijkse hersenspoeling van overbekende kerstliedjes..... :wink: Verder is het jammer om te moeten constateren dat de grote groep geestelijk gestoorden, welke jaarlijks vuurwerk misbruikt voor vernielen van zaken die niet tot hun eigen bezit behoren, groeiende is. Inclusief het feit dat de gigantische klerezooi welke achterblijft slechts door een enkeling wordt opgeruimd, de smogvorming, de angst bij dieren, noem maar op..... Erg jammer. Met name ook het feit dat er voor een gigantisch bedrag de lucht in gaat ("omdat dat er nou eenmaal bijhoort") doet mij de wens uitspreken om "oudjaar vuurwerk" dan maar te verbieden en b.v. als alternatief per gemeente geconcentreerd te gaan regelen o.i.d. Zo kan het toch niet langer doorgaan??? Zeg nou zelf...... Er zijn landen waar een woning uit een oude verpakking van een TV toestel bestaat..... En wij knallen in een uurtje tijd 60 miljoen weg aan dit soort ongein.....! Ondanks alles: een fijn en gezond 2008 voor allen!!!
Link naar reactie
Om het helemaal te verbieden vind ik nou ook weer zo wat. Maar met dat vernielen ben ik t wel eens. Zo kom je bijvoorbeeld savonds thuis van familie en vrienden en dan zie je op je pad een kappot beeld liggen die ze hebben opgeblazen (door de buren uiteraard) Dat is natuurlijk erg leuk als er niemand thuis is..
Link naar reactie
Een goed georganiseerde vuurwerk-show zou idd heel wat leuker (en goedkoper en milieu-vriendelijker en veiliger) zijn dan al die losse flodders die elk jaar weer op goed geluk worden afgestoken. :) Het grappigste is dat je als 'toeschouwer' je tenminste kunt zien wat de buren hebben afgestoken, terwijl ze zelf goed op moeten letten dat ze zich bij de volgende pijl niet pijn doen ;) // --- De beste wensen voor dit nieuwe jaar :) Dat er nog veel leuke nieuwe computer-dingen bedacht en gekocht mogen worden ;)
Link naar reactie
Ja, de [b:098521dd4a]beste wensen[/b:098521dd4a] en [i:098521dd4a]dat soort dingen[/i:098521dd4a]... Over dat vuurwerk; In de meeste andere landen wordt er eigenlijk ook alleen maar aan een gecentraliseerde vuurwerk"show" gedaan en daar werkt het ook goed. Het lijkt me ook een stuk gezelliger, met half de stad naar een zooi vuurwerk kijken. Was idd veel mist, niemand zag wat van zijn paar honderd euro aan aangestoken kleurtjes. (en de kat maar in blinde paniek naar alles blazen... :? )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...