anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Zo.. ik heb het iig weer overleefd. Iedereen een fijn 2008!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Ik ook, was nog best op tijd wakker vanmorgen. De beste wensen en een heel mooi 2008! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Voor een ieder een hoop goeds. En laten we dit jaar een piepklein beetje verstandiger zijn: in de omgang met mensen, dieren en onze omgeving. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 ik heb het altijd zeer vaak moeten zeggen, vandaar een korte de beste wensen en alles wat erbij hoort Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 En uiteraard ook hier vanuit Amsterdam, voor iedereen de beste wensen en een gezond 2008. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Ook vanuit Oldenzaal een gezond en wel 2008 !! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 En ook vanuit hier, de beste wensen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 En ook vanuit hiero: [b:24dd0e12d5]De beste wensen![/b:24dd0e12d5] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Inderdaad, zoals de TS al aangeeft, hebben we alles weer "overleefd". Hiermee bedoel ik ook de jaarlijkse hersenspoeling van overbekende kerstliedjes..... :wink: Verder is het jammer om te moeten constateren dat de grote groep geestelijk gestoorden, welke jaarlijks vuurwerk misbruikt voor vernielen van zaken die niet tot hun eigen bezit behoren, groeiende is. Inclusief het feit dat de gigantische klerezooi welke achterblijft slechts door een enkeling wordt opgeruimd, de smogvorming, de angst bij dieren, noem maar op..... Erg jammer. Met name ook het feit dat er voor een gigantisch bedrag de lucht in gaat ("omdat dat er nou eenmaal bijhoort") doet mij de wens uitspreken om "oudjaar vuurwerk" dan maar te verbieden en b.v. als alternatief per gemeente geconcentreerd te gaan regelen o.i.d. Zo kan het toch niet langer doorgaan??? Zeg nou zelf...... Er zijn landen waar een woning uit een oude verpakking van een TV toestel bestaat..... En wij knallen in een uurtje tijd 60 miljoen weg aan dit soort ongein.....! Ondanks alles: een fijn en gezond 2008 voor allen!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Om het helemaal te verbieden vind ik nou ook weer zo wat. Maar met dat vernielen ben ik t wel eens. Zo kom je bijvoorbeeld savonds thuis van familie en vrienden en dan zie je op je pad een kappot beeld liggen die ze hebben opgeblazen (door de buren uiteraard) Dat is natuurlijk erg leuk als er niemand thuis is.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 De beste wensen iedereen. Dat 2008 een mooi, maar vooral gezond jaar mag worden. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Ook vanuit Wormer. De beste wensen en een sportief 2008. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Ben nog steeds brak, was 7 uur me bed in en 3 uur eruit :P Iedereen de beste wensen! Dat iedereen maar lief mag zijn op het forum ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Hier vanuit Ermelo, de beste wensen en mogen 2008 veel goeds in petto hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Ook namens mij iedereen de allerbeste wensen voor 2008!!! laten we hopen dat het een mooi jaar wordt :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2008 Een goed georganiseerde vuurwerk-show zou idd heel wat leuker (en goedkoper en milieu-vriendelijker en veiliger) zijn dan al die losse flodders die elk jaar weer op goed geluk worden afgestoken. :) Het grappigste is dat je als 'toeschouwer' je tenminste kunt zien wat de buren hebben afgestoken, terwijl ze zelf goed op moeten letten dat ze zich bij de volgende pijl niet pijn doen ;) // --- De beste wensen voor dit nieuwe jaar :) Dat er nog veel leuke nieuwe computer-dingen bedacht en gekocht mogen worden ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen de beste wensen voor 2008 ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2008 [quote:916670770f="JaFO"]Een goed georganiseerde vuurwerk-show zou idd heel wat leuker (en goedkoper en milieu-vriendelijker en veiliger) zijn dan al die losse flodders die elk jaar weer op goed geluk worden afgestoken. :) [/quote:916670770f] En toen was er mist :P net als in rotjeknor hehe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2008 Ja, de [b:098521dd4a]beste wensen[/b:098521dd4a] en [i:098521dd4a]dat soort dingen[/i:098521dd4a]... Over dat vuurwerk; In de meeste andere landen wordt er eigenlijk ook alleen maar aan een gecentraliseerde vuurwerk"show" gedaan en daar werkt het ook goed. Het lijkt me ook een stuk gezelliger, met half de stad naar een zooi vuurwerk kijken. Was idd veel mist, niemand zag wat van zijn paar honderd euro aan aangestoken kleurtjes. (en de kat maar in blinde paniek naar alles blazen... :? ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2008 Iedereen een gelukkig nieuwjaar. Hier bij mij in de buurt werd al het vuurwerk gisteren nog afgestoken omdat je met oud & nieuw door de mist niets er van zag. Ik ben door de mist zelfs nog op een kruispunt verdwaalt :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen