Ga naar inhoud

Fair use policy


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kreeg weer eens aanbod van kpn om een maand lang gratis iets te proberen, dit maar een onbeperkt internetten bundel op je mobiel (normaal 9,95) Echter daarbij zit een fair user policy en vroeg ik me af of deze uberhaupt wel conform "de wet" is? http://www.kpn.com/mobiel/internet-mobiel/abonnementen_internetmobiel/zm-surf-mail-totaal/Fair-use-Surf-Mail.htm Iets als "10 keer meer dan een gemiddeld verbruik" lijkt me zo ongelofelijk wazig :lol:
Link naar reactie
Een fair use policy is altijd gebasserd op een totaal gemiddeld verbruik, dus zo vreemd is het niet....Er zijn wazigere omschrijvingen als "exponentioneel meer dan gemiddeld".. Bij KPN geven ze in ieder geval nog 1 vaste waarde mee (10x)...daarbij komt ook niet de bedreiging van afsluiten of knijpen, maar je wordt er dan gewoon netjes op gewezen.....En als je inderdaad het 10-voudige verbruikt van de gemiddelde verbruiker, dan gebruik je de bandbreedte waarschijnlijk voor oneigenlijke doeleinden ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...