anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Delen Geplaatst: 12 december 2007 Ik kreeg weer eens aanbod van kpn om een maand lang gratis iets te proberen, dit maar een onbeperkt internetten bundel op je mobiel (normaal 9,95) Echter daarbij zit een fair user policy en vroeg ik me af of deze uberhaupt wel conform "de wet" is? http://www.kpn.com/mobiel/internet-mobiel/abonnementen_internetmobiel/zm-surf-mail-totaal/Fair-use-Surf-Mail.htm Iets als "10 keer meer dan een gemiddeld verbruik" lijkt me zo ongelofelijk wazig :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2007 Tja, wat is gemiddeld... Als dat 10x zoveel is, dan moet het eigenlijk best veel zijn toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2007 Een fair use policy is altijd gebasserd op een totaal gemiddeld verbruik, dus zo vreemd is het niet....Er zijn wazigere omschrijvingen als "exponentioneel meer dan gemiddeld".. Bij KPN geven ze in ieder geval nog 1 vaste waarde mee (10x)...daarbij komt ook niet de bedreiging van afsluiten of knijpen, maar je wordt er dan gewoon netjes op gewezen.....En als je inderdaad het 10-voudige verbruikt van de gemiddelde verbruiker, dan gebruik je de bandbreedte waarschijnlijk voor oneigenlijke doeleinden ;-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2007 Vond een laptop aansluiten wel interesant :lol: dus ik zei dat tegen de knul aan de telefoon, echter volgens hem zou dat niet kunnen/gaan werken. Enfin... het mag gewoon niet :P Achja... op tijd opzeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2007 Hoe zit dat met dat internetten middels je mobiel van t-mobile. Kun je daar wel mee je laptop op. (kost meen ik ook iets van 9,95 d/maand) Iemand ervaring mee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2007 Kunnen ze er achter komen als je met je laptop via de mobiel verbinding maakt? Dus als je telefoon als bluetooth modem gebruikt? Als je je beperkt tot alleen internet en IM dan lijkt me het dataverbruik niet dermate hoog dat je over de "limiet" gaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen