Ga naar inhoud

Filmpje van mobieltje


Aanbevolen berichten

Met mijn mobieltje (HTC) heb ik een tweetal filmpjes geschoten. Deze overgezet naar mijn computer en zie dat ze extensie 3GP hebben. Verder blijkt dat ik ze eerst rechtop moet zetten :roll: ondanks dat ik het mobieltje rechtop gehouden heb. Met irfanview kan ik ze gewoon bekijken, maar nu gaat het om rechtop zetten en achter elkaar plaatsen zodat het 1 fimpje word. Heb W7 en kan bij MS movie maker downloaden, maar dat blijkt een onderdeel te zijn van een veelomvattend pakket.... wat ik juist niet wens. Wat zijn de mogelijkheden? Met googlen zie ik door de bomen het bos niet meer. Oh ja, dit soort klusjes komen bij mij slechts sporadisch voor.
Link naar reactie
Moviemaker maakt deel uit van het windows live pakket. Je kan bij manuele installatie kiezen welke onderdelen van windows live je installeert. Het is mogelijk om enkel moviemaker te selecteren en te installeren. Het is wel vele jaren geleden dat ik moviemaker nog gebruikt heb en ik twijfel er aan of deze uw probleem kan oplossen. Wat ik mij herinner is dat het een vrij simpel progje is met weinig opties.
Link naar reactie
In het artikel staat: [i:4a038fe47c]Dit gratis programma is onderdeel van Windows Live Essentials 2011.[/i:4a038fe47c] gekl2003 schrijft: [i:4a038fe47c]Het is wel vele jaren geleden dat ik moviemaker nog gebruikt heb en ik twijfel er aan of deze uw probleem kan oplossen[/i:4a038fe47c] We leven nu in 2012 dus WL-Essentials 2011 bestaat denk il plm. 1,5 jaar. Het zou dus zo maar kunnen dat deze versie toch wel wat meer kan dan jij je van vroeger nog kunt herinneren. Laat Charles-98 het uitproberen, misschien is het wel precies wat hij bedoeld en dat horen we dan wel van hem. Voorlopig wil hij alleen de film maar rechtop zetten, alles wat het programma meer kan is dan meegenomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...