anoniem Geplaatst: 2 maart 2012 Delen Geplaatst: 2 maart 2012 Ik heb een canon legria fs307 video camera en daar zit een 4gb sandisk in. Nu is het probleem als ik dit sd kaartje in mijn computer doe om de foto's en filmopname op mijn computer te zetten lukt niet. Hij wil het sd kaartje nie lezen. Want als ik het kaartje in de sd sleuf van mijn computer doet brand het lampje wel maar verders helemaal niets geen beelden of film opnames. En alls ik het sd kaartje mee neem naar mijn buurman en ik steek het daar in de computer werkt het kaartje wel. Wie kan mij uitleg geven hoe ik dat moet oplossen. Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2012 Ga naar de buurman, kopieer de data eraf. Formatteer de kaart in de camera, film een stukje, en kijk of je nog steeds problemen hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2012 Ik heb ALLE DATA OP EEN USB STICK GEZET DAARNA SD KAART GEFORMATEERD.MAAR NOG STEEDS HET ZELFDE KAN HET SD KAARTJE NOG NIET LEZEN. MAAR IK KAN ER WEL GEWOON MEE OPNEMEN. PETER Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2012 Wow... das een GROOT probleem .... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2012 Hoe oud is je card-reader?Kan die wel SDHC aan? Ik had (heb) een uSB adapter waarin ik sd kaartjes deed, totdat diegroter werden dan 2GB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 Is geen abnormaal probleem... Er zijn talloze readers die het opeens niet meer doen..... USB kabel aan de camera en in de pc werkt vele malen beter. Meestal stopt ie met werken omdat de gebruiker regelmatig de kaart in en uit haalt zonder hem softwarematig rechtsonderin de taakbalk te verwijderen .... :? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 maar als ik het sd kaartje van mijn routeplanner in de computer doet leest hij het wel. Nu is mijn vraag werkt dat sd kaartje van mijn routeplanner ook in een canon legria f3 307 video camera. Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 De canon legria f3 307 leest ook sdhc kaartjes... dus ik denk dat ie alles lust.... maar proberen kan altijd natuurlijk.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 ik heb het sd kaartje geprobeerd maar hij accepteerd dat kaartje niet. peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 Hoe groot is het sd kaartje van je route planner? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 Ik heb een soortgelijk probleem gehad. Voor mij was de oplossing het kopen van een 'cardreader' in de vorm van een USB-stick en geschikt voor een SD kaart. Stick kostte maar een paar euro. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 ..een losse cardlezer via de usb poort werkt altijd beter... als je hem maar niet zonder afmelden onder hardware verwijderen zomaar loskoppelt.... 100 x gaat dat goed maar die ene keer dat het fout gaat resulteert in een niet meer werkende lezer.. :wink: maar het leesprobleem van de camera kan ik niet zo verklaren... daar heb ik dus niet zomaar een antwoord op... helaas.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2012 Is er een verschil in de formattering...FAT of FAT32 of NTFS... Meestal accepteert de camera vaak maar een type, staat in de handleiding van de cam wat dat moet zijn... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2012 Ik heb een nieuwe cardreader gekocht die werkt via de usb poort. En nu werkt alles weer. Maar ik wil jullie bedanken voor alle informatie die ik gekregen hebt. Peter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen