Ga naar inhoud

heb een probleem met sd kaartje


Aanbevolen berichten

Ik heb een canon legria fs307 video camera en daar zit een 4gb sandisk in. Nu is het probleem als ik dit sd kaartje in mijn computer doe om de foto's en filmopname op mijn computer te zetten lukt niet. Hij wil het sd kaartje nie lezen. Want als ik het kaartje in de sd sleuf van mijn computer doet brand het lampje wel maar verders helemaal niets geen beelden of film opnames. En alls ik het sd kaartje mee neem naar mijn buurman en ik steek het daar in de computer werkt het kaartje wel. Wie kan mij uitleg geven hoe ik dat moet oplossen. Peter
Link naar reactie
Is geen abnormaal probleem... Er zijn talloze readers die het opeens niet meer doen..... USB kabel aan de camera en in de pc werkt vele malen beter. Meestal stopt ie met werken omdat de gebruiker regelmatig de kaart in en uit haalt zonder hem softwarematig rechtsonderin de taakbalk te verwijderen .... :?
Link naar reactie
..een losse cardlezer via de usb poort werkt altijd beter... als je hem maar niet zonder afmelden onder hardware verwijderen zomaar loskoppelt.... 100 x gaat dat goed maar die ene keer dat het fout gaat resulteert in een niet meer werkende lezer.. :wink: maar het leesprobleem van de camera kan ik niet zo verklaren... daar heb ik dus niet zomaar een antwoord op... helaas..
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...