Ga naar inhoud

hele kleine stukjes in één keer wissen


anoniem

Aanbevolen berichten

Een vraag: m'n vorige 'problemen' zijn grotendeels opgelost bij videobewerking. Programma videoEasy aangeschaft dat goed werkt. Maar nu.... Heb een videoband om over te zetten. De band is al wat ouder en vooral de eerste drie minuten wordt het beeld een kleine seconde zwart, om de zoveel seconden (dus alsof 't knippert). Weet iemand hoe ik al die stukjes eruit kan halen zonder dat 't geluid 'beschadigd' (het geluid loopt door, dus als ik de stukjes eruit knip, vervormt het geluid).
Link naar reactie
Ik kan jouw programma niet maar met mijn software is dat een fluitje van een cent het is geen hi tech programma, was niet duur maar het is ook niet gratis. Je koppelt het geluid- van het videospoor los. Je bewerkt het videospoor en zet het geluid er weer onder. Dat kan per frame 1 beeldje. Haal je veel beelden van het videospoor en je komt beeld te kort dan rek je of maak je het videospoor langer zodat het weer aansluit. Je kan ook het geluisspoor korter maken maar dat hoor je al snel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...