Ga naar inhoud

video naar dvd: probleem met converteerprogramma


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, na advies op dit forum heb ik een video 2 pc converter gekocht (apparaat tussen videorecorder en laptop). Hardware helemaal geïnstalleerd, drivers ook en het programma ION EZ Video Converter geïnstalleerd (alles met cd die erbij zat). Nu heb ik het probleem: geen beeld. Ook geeft 't programma aan: No video signal detected. Please check the source video. Wat kan ik hieraan doen? Kabeltjes zitten goed. Rode, witte en gele in converter, usb in laptop en rode, gele en witte kabeltjes in videorecorder. Heeft iemand advies?
Link naar reactie
Zoals je zelf al ziet moet je de videobron d.w.z. het signaal komende van de videorecorder even controleren. Ook uit bovenstaande link kan blijken, dat in/uit nog wel eens verwisseld wordt op een videorecorder: heeft de videorecorder geel, wit en rode tulp aansluitingen, dan is dat meestal om een signaal in te sturen. Een scart naar tulp adapter kan nodig zijn, let dan op eentje die zowel voor in als uit is te gebruiken: er zit dan een omschakelaar op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...