Ga naar inhoud

pinnacle 100i zonder software


Aanbevolen berichten

niet helemaal zeker of dit het goede forum is, ik zag op drie verschillende locaties threads over tvkaarten, aub verplaatsen als het hier niet hoort. ik heb een tweede hands pinnacle 100i pci tvpc kaartje gekocht in de veronderstelling dat ik de drivers / capture software wel zou kunnen downloaden van de pinnacle homepage. dat valt dus een beetje tegen :) zover als ik het begrijp moet je de bijbehorende mediacenter software van pinnacle hebben anders gaat er niet veel gebeuren. die software bieden ze niet zelf aan op de website. zijn er nog andere oplossingen? is een freeware capture programma dat met die 100i werkt zonder dat ik de drivers heb?
Link naar reactie
Bij mij werkt de autodownload ook niet en de FTP server ook niet. Probeer het later nog eens. Er staat een tekst onder de mirror, mischien heb je hier iets aan. Note: If you have problems downloading Pinnacle systems MediaCenter 100e 100i 300i 210, please try to stop using your download manager and avoid right clicking on files. Also, check your firewall settings, because some mirrors may require that you do not block the HTTP referers. For further information please read our Downloading FAQ & Guide
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...