Ga naar inhoud

installeren Pinnacle studio 9


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik had een oude Pinnacle studio DC 10 kaart echter die werkt ni meer onder Windows XP. Nu heb ik firewire kaart geplaatst (sitecom). Ik wilde Pinnacle studio 9 installeren, echter volgt er een foutmelding halverwege de installatie door een I/O apparaat. Met de oude pinnacle kaart gaf apparaat beheer wel een probleem aan. Nu zie ik echter geen foutmelding staan bij apparaatbeheer en windows geeft aan dat de firewire kaart geen problemen geeft. Als ik mijn camera erop aansluit herkent windows deze ook. Doordat ik nu echter geen software kan installeren heb ik dus een probleempje. Wie kan mij uit de brand helpen?
Link naar reactie
Als het een dc10+ is (plus!) dan kan ie onder xp werken icm studio9 en de correcte drivers die op de studio9 cd staan. Kaart erin,boot, windows vind hardware, wijs zelf de root van de cd aan als driver locatie, de driver installeerd en meestal gelijk studio 9 er bij, zo niet dan daarna studio 9 installeren. Drivers-updates vind je op de pinnacle site maar registratie (met serienummer van studio) is verplicht. Er was een anonieme ftp server in duitsland waar alle updates te vinden waren maar die is helaas opgeheven. Overigens: als je de fout melding exact opschrijft en hier post kunnen we er mischien wat mee....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...