Ga naar inhoud

TPMGEnc en Sony HD DVD recorder HX900


Aanbevolen berichten

Ik heb een Sony HX900 gekocht, mooi apparaat. Geeft enige editing mogleijkheden hoewel het jammer is dat je geen files kan splitsen! Editing werk, maar het is moeilijk echt op frambasis te deleten. Maar...ik zou met TPMGEnc (3.1.5.82) wel wat nauwkeuriger willen editen en probeer dus DVD's in te lezen. MPEG2 leest goed in, maar TPMGEnc klaagt dat hij het geluidsspoor niet snapt en leest het dus niet in....stomme film dus. "The selected DVD contains an audio trackwhich cannot be decoded" Iemand een oplossing? Aan de SONY HX710 kant of aan de TPMGEnc kant? Ik gebruik de wizard om in te lezen. met dank
Link naar reactie
Ik vermoed dat je recorder het geluid opneemt in dolby digital (ac-3) en dat je TMP-genc versie dat niet ondersteund. Op de website van tmpgenc: http://www.pegasys-inc.com/en/product/tsp_ac3.html is een plug in verkrijgbaar. Of het dan wel werkt weet je natuurlijk nooit zeker. Prbeer eens een andere trial versie uit van tmp genc. Ik heb zelf een Philips dvd-recorder en ik heb geen geen problemen met TMP genc plus 2.5 (versie 2.524.63.181)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...