Ga naar inhoud

.VOB-->> VCD


Aanbevolen berichten

[quote:82605c695b="tinus89"]..................................., maar is er dan sprake van veel kwaliteitsverlies? ..............................[/quote:82605c695b] Vergelijk het met het verschil tussen een goed ontvangen tv-uitzending en een VHS opname hiervan. Een zichtbaar kwaliteitsverlies naar mijn ervaring, maar naar een (goede) VHS opname is goed te kijken.
Link naar reactie
hahaa ik ben wat aan het experimenteren met videoberwerking, ik heb fiolmpjes van mijn videocamera in .vob-formaat, alleen mijn dvd speler speelt dit niet goed af, omdat hij moeite heeft met het merk dvd(zi andere topic) en toen dacht ik, als ik er nu een vcd van maak, die lezen de meeste wel.
Link naar reactie
Nou, een goed gemaakte vcd( TMPGenc) is best wel om aan te zien maar het haalt het niet vergeleken bij dvd, je kunt maximaal ongeveer (goede) vhs kwaliteit verwachten. Supervcd kan er heel goed uit zien zeg maar vergelijkbaar met dvd maar dat hangt wel af van de hoeveelheid film die je op 1 cd probeert te proppen, hoe meer hoe slechter de kwaliteit wordt. Bij pak em beet 30-50 minuten op 1 cd(80 minuten cd) is de kwaliteit erg goed. weetje: op een gewone cd van 80 minuten/700 MB past 800 MB vcd/svcd zonder enige verdere truken, dat komt door de opbouw van vcd/svcd. Maar; het haalt het allemaal niet vergeleken met dvd....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...