Ga naar inhoud

Convertersoftware voor ipaQ


Aanbevolen berichten

Goedendag,, Een aantal dagen geleden heb ik de oude ipaQ van m'n pa gekregen (H5550). Nu wil ik hier graag ook filmpjes op kijken... (Aan me Archos heb ik niet genoeg = veel te groot) :D... Vraagje: Iemand die software kent waarmee ik filmpjes kan converten naar 240X320?! Alvast bedankt!! :) Greetz,, Sylvester ;)
Link naar reactie
Volgens mij worden dat dan filmpjes van 240x180.... Je zou de filmpjes ook idd240x320 kunnen maken en vervolgens het beeld 90 graden kantelen maar of je aipek daarin trapt.... (Feitelijk dus het beeld van een 320x240 video 90 graden kantelen zodat ie 240x320 wordt.) ik dacht dat "landscape" mode alleen wordt ondersteund door de nieuwere versies met de nieuwere grafische chips(icm winmob 2004?), weet dat echter niet zeker... Je moet eerst maar es de specs van je aipek opzoeken om te bekijken welke resolutie maximaal wordt ondersteund... Maar in principe is het allemaal goed te doen met Virtualdub alhoewel er dacht ik wel speciale tooltjes voor zijn alhoewel die eigenlijk weer meer bedoeld zijn voor mobiele telefoons, zal je ff voor moeten googelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...