Ga naar inhoud

Beeld bevriest om de paar seconden na converteren en branden


Aanbevolen berichten

Met DIKO heb ik een avi + een srt -bestand keurig samengevoegd. Geen gedoe met Virtual Dub, ondertiteling synchroniseren of fps aanpassen. Als DIKO klaar is, haal ik de VOB- en IFO-bestanden enz. uit de map waarin ze geplaatst zijn en zet ze in NERO BURNING ROM. Na het branden is de DVD prima van kwaliteit. ondertiteling is correct, geluid is uitstekend, maar de film blijft om de paar seconden hangen!! NIET OM NAAR TE KIJKEN DUS. Het geluid gaat meestal gewoon door maar de beelden worden dus gewoon telkens enkele seconden bevroren. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik begin te vermoeden dat KDVD (via DIKO) en gebrand via mijn Pioneer DV-RW DVR-105 niet werkt op een stand alone DENON 2900. Deze informatie heb ik uit [url]http://www.videohelp.com/dvdmedia.php?selectmedia=854&searchdvdplayer=4117[/url] Hoewel mijn exacte type daar niet bijstaat, lijkt het erop dat je stand alone speler KDVD moet kunnen afspelen. In mijn geval draait hij hem wel maar dus met beeldbevriezing telkens enkele seconden. Zijn er forumleden die meer met DIKO gewerkt hebben en hetzelfde probleem met hun speler hebben geconstateerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...