Ga naar inhoud

PS2 via Tv-in op PC


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik wil mijn playstation 2 aansluiten op mijn computer. Hiervoor had ik het volgende in gedachten: Op de playstation 2 zitten 3 composite stekkers. De gele (video) wil ik aansluiten op mijn tv-kaart dmv de composite ingang die op die kaart aanwezig is. De rode en witte (geluid) gaan dmv een omgekeerde splitter (ben ff naam vergeten) naar mijn audio ingang van mijn geluidskaart. Ik heb nu een (heel erg goedkope) winfast 2000 XP tv kaart, en daarvan is de kwaliteit erg slecht. Mijn vraag is nu, als ik een betere tv-kaart koop (die tv-in heeft), heb ik dan automatisch een betere kwaliteit, en indien ja, waar moet ik dan op letten als ik een bepaalde tv kaart voor ogen heb? Overigens wil ik de beelden die ik dan krijg kunnen opnemen, dat is dan ook gelijk de reden dat ik voor een tv-kaart kies en niet voor een vga-box.
Link naar reactie
Dat de kwaliteit volgens jou erg slecht is, hoeft nog niet direct te wijten te zijn aan een brakke kaart; jouw kaart is op zich niet de slechtste, en zou een behoorlijke kwaliteit kunnen leveren. Weet je zeker dat de kabels goed zitten? Koop anders ff een nieuw kabeltje, en verbind die ertussen; misschien is de kabel beetje brak.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...