Ga naar inhoud

Pinnacle dvd menu complete film afspelen vs. tracks..


Aanbevolen berichten

Ik ben een film aan het bewerken met pinnacle en zit met het volgende probleem. Ik wil graag in de film een optie maken complete film afspelen en ook een menu maken dat je bij een bepaald scene begint. Dat is allemaal wel gelukt alleen wil ik graag dat de film na die scene weer terugkeerd naar het menu. Dat kan ook wel alleen als ik dan voor de optie complete film afspelen kies doet het dat niet meer dan gaat hij daar ook weer na elke scene terug.. wie weet de oplossing.. (ik heb geen ruimte op de dvd om de film er 2 keer op te zetten)... bvd Jos Kikkert
Link naar reactie
  • 4 weken later...
TMPGenc dvd author doet dat. In de menu keuze is er een optie menu-displaysettings alwaar je diverse acties kunt kiezen na het afspelen van een track zoals; "speel de volgende"-"ga terug naar het menu" enz enz. Ik heb hier een zelf gemaakte dvd met meerdere hoofdstukken op de plank staan die dat doet wat jij wilt, toevallig weet ik nog dat ik deze gemaakt heb met tmpg-dvdauthor. Let wel goed op de terminologie: je kunt een dvd maken met 1 track en diverse chapters maar je kunt ook een dvd maken met meerdere tracks. Vanuit het oogpunt van afspelen is er niet veel verschil omdat je de hele film kunt spelen of kunt kiezen uit de opeenvolgende hoofdstukken(tracks of chapters) maar technisch gezien is er weldegelijk een verschil. Ik weet alleen helaas niet meer welke methode ik nou gebruikt heb bij het maken van deze dvd.... Ik denk dat ik 1 track heb gemaakt met verschillende "chapters" maar dat weet ik dus niet zeker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...