Ga naar inhoud

Video opnemen in games


Aanbevolen berichten

Ik wil graag video'tjes maken van games. Alleen wel dat je gelijk kan opnemen in de game zelf, een programmatje zoals Fraps dus. Alleen ik wil ook gelijk geluid opnemen, en bij fraps kan dat dus helaas niet. Dus wie weet een goed programmatje waarmee je in spellen zelf, beeld en geluid kan opnemen? (en het liefst ook nog in een redelijke resolutie :wink: )
Link naar reactie
Ik heb dat dus al met total recoder geprobeerd, maar vind dat echt heeelemaal niks! Je moet al laten opnemen als je nog in windows zit, daarna moet je snel het spel gaan starten. En als je klaar bent, moet je nog gaan knippen en plakken enzo. Weet echt niemand iets waarmee je met 1 programma tegelijk beeld, en geluid kan opnemen?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Fraps full version... werkt uitstekend Je kan het ook met GameCam proberen, ook een prima prog. Echter kan je die niet gebruiken in games als PunkBuster daarin draait. GameCam maakt gebruik van een .dll file van de game-engine ofzo, PunkBuster ziet dan dat er een third party gebruik daarvan maakt en denkt dat er een cheat/hack draait.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...