Ga naar inhoud

welkom in het doolhof, dat dvd branden heet...


Aanbevolen berichten

Hallo, sinds ik een jaar lang gratis breedband internet heb gewonnen, wil ik daar dan ook goed gebruik van maken... DVD's downloaden en branden. Nu ben ik er achter gekomen dat dit 1 groot doolhof is qua programma's, daarnaast encoding, daarnaast weer de codecs, etc ... Nu ben ik een leek op dat gebied en kan wel wat hulp gebruiken. Ik heb nero vision express, en het programma dvd shrink... Maar is dat wat een goede combo? of bestaat er ook een programma (lees: makkelijk) dat met een soort wizard van rippen --> tot --> branden alles (goed) doet?... dus : 1. ondertiteling invoegen (evt.) 2. juiste codecs 3. branden op dvd. Wie zou mij van een paar tips kunnen voorzien? Met vriendelijke groeten Dennis Bootsma
Link naar reactie
Even heel wat anders: Wat jij nodig hebt is Usenet (Nieuwsgroepen). Gewoon complete dvd's downloaden uit dedicated groepen, branden op schijf en klaar ben je :P geen gedoe met subs, omzettingen en dergelijke gewoon downen en branden :D Het enige wat belangrijk is is een provider met een serieuze nieuwsserver. Ga voor meer info maar eens naar [url=www.binaries4all.nl]deze[/url] website, er gaat een wereld voor je open :wink: Grtz. Jan Willem :wink:
Link naar reactie
[quote:830b4b62c5="jwspruyt"]Even heel wat anders: Wat jij nodig hebt is Usenet (Nieuwsgroepen). Gewoon complete dvd's downloaden uit dedicated groepen, branden op schijf en klaar ben je :P geen gedoe met subs, omzettingen en dergelijke gewoon downen en branden :D Het enige wat belangrijk is is een provider met een serieuze nieuwsserver. Ga voor meer info maar eens naar [url=www.binaries4all.nl]deze[/url] website, er gaat een wereld voor je open :wink: Grtz. Jan Willem :wink:[/quote:830b4b62c5] precies, dat doe ik al anderhalf jaar,, als je informatie wilt hoe je dat regelt, pm me ff ;) Wil je best helpen, tis tien keer beter dan DivX shit downloaden en subs moeten zoeken en blablabal ...plus je hebt dolby digital, dvd kwaliteit, complete menu's, en films die over 5 maanden pas uitkomen in nederland.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...