Ga naar inhoud

geluid uit avi bestand halen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Volgens mij kun je dan het beste een gewoon audio-programma als Soundforge, Audition of Goldwave gebruiken (of de in windows gebouwde geluidsrecorder). Dan ga je even naar afspeelregeling: - klik op opties, kies voor eigenschappen - Klik het keuzerondje opnemen aan - Zet een vinkje bij 'stereomix' - Klik op ok en vink nu 'stereomix aan als de opnambron Als het goed is kun je nu met een van de bovengenoemde programma's het geluid dat je hoort opnemen.
Link naar reactie
[quote:1aed857be7="honeymaker"]Volgens mij kun je dan het beste een gewoon audio-programma als Soundforge, Audition of Goldwave gebruiken (of de in windows gebouwde geluidsrecorder). Dan ga je even naar afspeelregeling: - klik op opties, kies voor eigenschappen - Klik het keuzerondje opnemen aan - Zet een vinkje bij 'stereomix' - Klik op ok en vink nu 'stereomix aan als de opnambron Als het goed is kun je nu met een van de bovengenoemde programma's het geluid dat je hoort opnemen.[/quote:1aed857be7] Ik heb het met de Windows geluidsrecorder gedaan. Ik heb het filmpje gestart in Media Player en daarna de opname gestart. Het ging in 1 keer goed. Bedankt voor de tip!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...