Ga naar inhoud

meerdere afleveringen op 1 dvd met nero vision express 3


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar tekenfilm afleveringen die 20 min duren per stuk en wil er graag 8 op een dvd zetten nero verandert automatisch de kwaliteit naar 2537 kbs is dit voldoende? het is namelijk tekenfilm dus niet super uitstekend beeld etc. (gaat om branden op enkel layer dvd) of bestaat mischien een lijst van welke bitrates voldoende zijn voor bepaalde series films (richtlijnen) en nog 1 vraag bij sommige films/series zou ik graag ondertitels erbij willen zetten maar ook met de functie aan uit dus niet dat ze er vast in zitten bestaat deze mogelijkheid of (met nerovision>?) alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:e2e34d973c="William_17"]Ik heb een paar tekenfilm afleveringen die 20 min duren per stuk en wil er graag 8 op een dvd zetten nero verandert automatisch de kwaliteit naar 2537 kbs is dit voldoende? het is namelijk tekenfilm dus niet super uitstekend beeld etc. (gaat om branden op enkel layer dvd) of bestaat mischien een lijst van welke bitrates voldoende zijn voor bepaalde series films (richtlijnen) en nog 1 vraag bij sommige films/series zou ik graag ondertitels erbij willen zetten maar ook met de functie aan uit dus niet dat ze er vast in zitten bestaat deze mogelijkheid of (met nerovision>?)[/quote:e2e34d973c] Ik werk ook regelmatig met Nero Vision. Als de kwaliteit terug gezet wordt naar Long Play is de kwaliteit nog steeds vrij goed. Wat betreft de ondertitels: dat kan met behulp kan met ffdshow ( zie http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php voor uitleg ). Voor zover ik weet is hiet niet mogelijk met Nero Vision een keuze te maken of de ondertitels wel/niet weergegeven moeten worden. Als iemand weet hoe dat wel mogelijk is met Nero Vision dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...