Ga naar inhoud

TMPGEnc: beeld bevriest aan eind van geëncodeerd segment.


anoniem

Aanbevolen berichten

Iedereen kent vast wel het probleem van de reclameblokken tijdens een film. Wanneer je de film op cd wilt zetten, dan liefst zonder de reclame. Dus, braaf mbv TMPGEnc het begin van de film tot eerste reclame omzetten, dan het gedeelte tussen de reclameblokken en als laatste het gedeelte na het tweede blok tot en met het eind van de film. Vervolgens mbv het brandprogramma alle drie geëncodeerde segmenten achter elkaar als vcd branden. Echter, tijdens het afspelen op een stand-alone dvd-speler blijkt dat het beeld aan het eind van ieder segment eventjes, een halve tot een volle seconde, stil staat; je krijgt dus geen vloeiende overgang van de ene naar de andere scène. Wie herkent dit probleem en heeft een oplossing hiervoor? Alvast bedankt. :lol: J. Boonstra
Link naar reactie
Tjonge, achter het korte antwoord gaat een heel verhaal schuil! En dat verhaal lijkt wel erg veel op het probleem welke ik tegenkom. Met name is voor mij interessant dat ik navigatiepunten kan invoegen, en dus van punt naar punt kan springen, terwijl het bestand toch als 1 film is gebrand. Grappig, de naam VCDEasy al eens vaker tegengekomen in een antwoord op een vraag van mij, moet mij daar toch eens wat meer in verdiepen. Dank voor de reactie! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...