Ga naar inhoud

Svideo cd moet toch lukken???


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een simpele pc, 60gig hdd(bijna nog leeg) 30gig, bijna vol(2e schijf, oude data). MIjn cpu is een amd xp 2700+ op een msi kt4 bsr mobo en 256mb samsung pc2700 men. Verder een lite on 52x24x52x rewriter. MIjn os is windows xp pro en mijn brander programma is nero. Het probleem: Ik heb een terratec tv kaartje gekocht en doet wat tie moet doen en het beeld is ook beter dan verwacht. Zo heb ik met het programma InterVideo win dvr een paar stukjes video opgenomen met een losse aangesloten dvd speler. Ik heb de volgende insteling gebruikt: [code:1:ff1df9a327][PAL SVCD] MPEG-2-indeling. Afbeeldingsgrootte:(480 x 576 ) Video-bitfrequentie:4000 kilobit per seconde Audio-bitfrequentie:224 kilobit per seconde Totale bitsnelheid: 4345 kbit/sec Totale opnametijd: 1756 minuten Splitsgrootte bestand: 596 MBytes.[/code:1:ff1df9a327] Heb vervolgens nero gestart en de optie "super video" aangeklikt en de mpeg2 bestanden naar de door nero aanbevolen lokatie gesleept. Ook heb ik gekozen voor 6 icoontjes op tv en een achtergrondje aan toegevoegd. Toen ging ik branden en ook geen enkele foutmelding o.i.d. CD is dus gelukt dacht ik zo. Ik de cd in mijn losse yamaha dvd-s520 en toen werd de teleurstelling erg groot. Het menu kwam netjes in beeld, maar toen ik ging afspelen speelde die een seconde, stond een seconde stil, speelde een seconde en weer stil. Het beeld is wel erg scherp, maar zo heb ik er niks aan. Wat doe ik fout en/of wat moet ik aan mijn pc uitbreiden????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...