Ga naar inhoud

DirectShow naar VFW Codec


anoniem

Aanbevolen berichten

DV is in vdub enzo te lezen door installatie van een vfw codec, bv de Main Concept DV codec http://www.mainconcept.com/downloads.shtml De codec is niet alleen een vfw codec maar hij is ook nog eens kwalitatief zeer goed(beter dan de std msoft directshowcodec) en hij is zeer snel. DE demo is voor jou toerijkend: hij plaatst alleen een watermerk als je dv video maakt. Bij het de-comprimeren van dv video werkt de demo codec volledig
Link naar reactie
Richard, bedankt!!! Ik ben dement aan het worden, want je had me die Codec al eens gegeven.... :oops: Er treedt echter een ander probleem op. Op pc1 kan ik met Nandub probleemloos deze DV-AVI converteren naar DivX met alle gewenste instellingen. Op pc2 met dezelfe versie Nandub en Main Concept Codec werkt het echter niet goed. Ik kan als bitrate instellen wat ik wil hij maakt er altijd dezelfde bestandsgrootte van. Orgineel is ~350MB (video + audio) en het "nieuwe bestand is elke keer opnieuw 678MB...... Bekende problemen??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...