Ga naar inhoud

Desktop capturen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een zelf gemaakt windows desktop spel capturen. Alleen dus wel graag met een fatsoenlijke framerate (30-60 fps). De shareware en freeware programmaatjes die ik heb uitgeprobeerd voldoen tot nu toe dus niet. Ik heb ook een capturekaartje, een pinnacle PCTV. Weet iemand goede software of iets anders zodat ik fatsoenlijk mijn spel kan captureren???
Link naar reactie
HypercamDX kan dat van hyperionics(.com) Maar om je een teleurstelling te besparen: om zoiets een beetje succesvol te doen heb je een erruuuuug snel (dual) systeem nodig, denk aan iets van een dual p4 2 GHz ofzo. Simpel geredeneerd heb je dan 1 cpu voor de game en 1 cpu voor de capture. Alle proggies die zoiets doen zijn bedoeld om schermfilmpjes te maken van bv handelingen in een programma. De meeste spelfabrikanten die demo filmpjes uitbrengen nemen de game op via een tv-out op een DV-videorecorder waarna je het materiaal weer terugzet op de pc via firewire. Dit kan wel met een normale pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...