Ga naar inhoud

Problemen met Pinnacle PCTV kaart


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds enige tijd een Pinnacle PCTV kaart, ik wil hiermee videobanden overzetten naar MPEG zodat ik ze kan branden als (S)VCD. Nu is het probleem dat door de weergave van het videobeeld continue horizontale strepen door het beeld 'lopen'. Ik heb al het e.e.a. geprobeerd, maar ik krijg het niet weg. De videorecorder is aangesloten via een scartkabel op de composiet ingang van de PCTV kaart. (via S-Video bovendien hetzelfde probleem) Systeem draait op Windows 2000 SP3. Videokaart is Leadtek Winfast A170 -nieuwste drivers geprobeerd van zowel Leadtek als Nvidia. -nieuwste drivers geinstalleerd van Pinnacle PCTV (5.10*) -nieuwste DirectX geinstalleerd (9.0) *Ik vond op Tweakers.net bovendien nieuwere drivers van Pinnacle PCTV (5.20), deze zijn vreemd genoeg niet te vinden op de site van Pinnacle zelf. Ook heb ik de vraag uitstaan bij de helpdesk van Pinnacle, maar tot nogtoe geen reactie... :roll: Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen??? Alvast bedankt!!
Link naar reactie
Pinnacle is normaal gesproken niet zo vlot met ze,n antwoorden, het heeft goede hardware maar de service van pinnacle is meer dan k-t, je zou het eens kunnen proberen met een scartplug met daarop een svhs aansluiting, dan moet je wel zorgen dat je de audiokabels ook aansluit want aleen met een svhs kabel krijg je namelijk geen geluid. die wordt appart door gevoerd. Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...