Ga naar inhoud

Adobe's Premiere 6.5 MAC - Wie heeft ervaring??


anoniem

Aanbevolen berichten

Omdat mijn MAC maar een krakkemikkig video-bewerkings-programmaatje heeft zou ik Adobe Premiere 6.5 voor de MAC willen aanschaffen. Wie heeft ervaring ermee, zowel goede als slechte.... Zijn de AVI's van een redelijke kwaliteit ?? En hoeveel minuten film gaar op een CD met AVI?? En wat zijn de mogelijkheden om codex te vinden/downloaden voor MPEG1,2 en 4 ?? Groet, perloc
Link naar reactie
Adobe premmiere 6.5 is een uitstekend videobewerkingprogramma ik werk zelf al meer dan 5 jaar met premmiere uiteraard met verschillende versie,s zoals 4.0.4.1.5.0 .51 en 6.0 en nu 6.5 en ik ben er, op de problemen na die ik nu heb met mijn capturekaart wat overigens niets met premmiere heeft te maken, zeer te vreden met dit programma ik weet niet hoe het werkt met mac: maar kan mij niet voorstellen dat het anders werkt dan met windows. De kwaliteit hangt natuurlijk wel af van de capturekaart die je gaat gebruiken. Jan
Link naar reactie
Beste Jan, Ik heb een laptop/notebook, dus een capturekaart kan ik er niet inzetten. Ik vraag me trouwens af of je, en zo ja, waarom je een capturekaart nodig hebt als je rechtstreeks via een iLink/IEEE1394 poort de DV van je camera naar je HD wegschrijft eventueel via Premiere 6.5 En verder ben ik er minder op uit om een grote truckendoos in huis te halen, dan meer om een hoge kwaliteit van de video naar een CD/DVD weg te schrijven. Liever 20 minuten video op een DVD van hoge kwaliteit dan 4 uur van een (minder) acceptabele. Anyway, dank voor je antwoord. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...