Ga naar inhoud

Pinnacle DC30


anoniem

Aanbevolen berichten

Na een paar jaar gewerkt te hebben met de Studio DC10 kaart en bijbehorende software kon ik een DC30 kaart overnemen van een collega. Met de DC10 kaart heb ik al wat projecten uitgevoerd maar de DC30 kaart heb ik echter niet goed aan de praat kunnen krijgen. Doel is analoge video omzetten naar digitaal, wat bewerken en in DiVX wegschrijven naar CD. Ik heb geen documentatie en op internet is hier ook weinig van te vinden. Is dit soms een verouderde kaart? Kan ik beter de DC10 kaart blijven gebruiken? Ik heb van de Pinnacle site driver kunnen downloaden maar niets kunnen vinden welke bewerkingssoftware werkt met deze kaart. Wie heeft er ervaring en kan me adviseren? Welke bewerkingssoftware werkt (het beste) met de DC30 kaart? Adobe Premiere, Studio?
Link naar reactie
Je kunt het beste adobe premmiere gebruiken omdat dat het beste met de dc 30 versie van pinnacle werkt, maar dan wel een oudere versie 4.0 4.1 5.0 of 5.1 de nieuwe versies van premmiere werken niet goed of zelfs helemaal niet met de dc 30. Je kunt ook de laatste drivers van de side van pinnacle down loaden. www.pinnaclesys.com Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...