Ga naar inhoud

Hulp bij het programma TMPGenc


anoniem

Aanbevolen berichten

Nou, ik heb het ook pas, en ik start een nieuw "project". Hij vraagt een videofile, Dan moet je browsen naar het bestand dat je wil omzetten. Dan blijf je op next klikken, en dan begint hij, tenzij je bepaalde instellingen wil wijzigen. Het duurt vervolgens wel erg lang voordat het klaar is met omzetten. ps. leuke naam heb je.
Link naar reactie
Maar als je het zonder die instelling verandert, krijg je dan wel een mooie kwalitiet? Want ik had gehoord dat het pas echt moi werd als je wat aan die instellingen gesluiteld had. En nog iets, mijn films is verdeeld in twee stukken van rondde 700 MB, tenminste in de Windows Verkenner staat dat de ene 680 is en de andere 700 MB precies, maar kijk ik dan bij de eigenschappen, dan staan daar geen afgeronde getallen en zitten ze ver boven de 700 MB, wat zou betekenen dat ze niet op mijn cd-tje kunnen (700MB-80MIN) Weet jij hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik ze wel op een cd-tje kan branden?
Link naar reactie
Hahaha, iedereen moet een keer beginnen... Tja dat je bestand groter is dan 700 MB dat klopt hij kan wel 750 MB zijn.. Dat is goed en als je hem wilt gaan branden met natuurlijk Nero dan zul je zien dat het bestand weer slinkt tot iets onder de 700 MB! Met standaard instellingen van TMPGenc kom je een heel eind! Kijk alleen even naar wat voor formaat de film is.. (NTSC, PAL) Als je in de wizard aangeeft 99% voor een 80 minuten CD dan zal het bestand ongeveer 750 MB zijn.. Voor meer informatie over het omzetten van Films van avi naar SVCD kijk dan op de volgende site: http://abdul1.netfirms.com Zoek je ondertiteling voor de films kijk dan op: http://www.ondertitels.nl
Link naar reactie
[quote:aaa9db05e2="Boss_"]...Tja dat je bestand groter is dan 700 MB dat klopt hij kan wel 750 MB zijn.. Dat is goed en als je hem wilt gaan branden met natuurlijk Nero dan zul je zien dat het bestand weer slinkt tot iets onder de 700 MB!...[/quote:aaa9db05e2] :-? Waar haal je dit vandaan? Op een gewone 700MB-cd kun je iets kwijt van 703MB(met overburn in Nero. zonder speciale programmatjes te gebruiken om alsnog meer te kunnen branden ;) ) Je hebt ook nog 800MB cdtjes, maar deze zijn niet standaard. Dit houdt in dat ze niet door alle branders herkent worden...
Link naar reactie
Black Shadow even een vraagje tussendoor;Ik heb een filmpje gedownload van Kazaa en daarna heb ik het ge-encodeerd (vcd ) met tmpgenc ook meteen even de subs erbij gezet en het bestand was ,tenminste dat werd aangegeven 764.95 MB. Ik kon dit gewoon op een cd-r van 700 MB branden (zonder overburn)of is dan de duur van de film van belang want die is 76 minuten.
Link naar reactie
[quote:2bc8d77ba1="pjcdeboer"]Black Shadow even een vraagje tussendoor;Ik heb een filmpje gedownload van Kazaa en daarna heb ik het ge-encodeerd (vcd ) met tmpgenc ook meteen even de subs erbij gezet en het bestand was ,tenminste dat werd aangegeven 764.95 MB. Ik kon dit gewoon op een cd-r van 700 MB branden (zonder overburn)of is dan de duur van de film van belang want die is 76 minuten.[/quote:2bc8d77ba1] Dit komt omdat vcd een andere modus gebruikt MODE2 Form2 sectors S/VCD heeft 2324 bytes data per sector MODE1 or MODE2 Form1 (CD-ROM) heeft 2048 bytes data per sector Peter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...