Ga naar inhoud

AVI omzetten naar MPEG


anoniem

Aanbevolen berichten

inderdaad, een nero mpeg2 plugin installeren. als je dan de nieuste nero (5.5.9.17) hebt, en je gebruikt nero express, is het dood eenvoudig. bij de vraag: wat wilt u branden: selecteer je gewoon video's / films, en dan klik je op super video cd. zo simpel als wat. of het bij een gewone video cd werkt weet ik niet. als je niet aan zo'n codec kunt komen, moet je mij maar ff mailen of een bericht sturen. succes
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik word een beetje ziek van Nero om eerlijk te zijn. Het is een leuk programma hoor, maar nu heb ik de MPEG2 encoder erbij geinstalleerd en elke keer als ik een avi om wil zetten naar MPEG2 blijft ie hangen. Er word keurig aangegeven dat dit bestand omgezet zal worden maar na (meestal) 1,5 uur blijft ie gewoon hangen zonder melding.
Link naar reactie
[quote:e8cc1a5039="mic78"]Ik word een beetje ziek van Nero om eerlijk te zijn. Het is een leuk programma hoor, maar nu heb ik de MPEG2 encoder erbij geinstalleerd en elke keer als ik een avi om wil zetten naar MPEG2 blijft ie hangen. Er word keurig aangegeven dat dit bestand omgezet zal worden maar na (meestal) 1,5 uur blijft ie gewoon hangen zonder melding.[/quote:e8cc1a5039] Rustig aan jongen. Eerst even het 1 en ander op een rijtje krijgen. 1, die nero plugin zorg er alleen maar voor dat je uberhaubt een SVCD kunt maken. Zonder die plugin kan je geen SVCD branden met Nero, al heb je een Mpeg2 file. Wel kan je VCD maken zonder die plugin. Maar je wilt SVCD, dat kan ook, alleen niet zoals jij het wilt. Kan wel maar dan duurd het ook lang, zoals je al ondekt had. Nero maakt van je AVI zelf een Mpeg2 file en gaat die dan branden. Duurd een jaargetij en je denkt inderdaad dat hij blijft hangen, is niet zo maar het duurd gewoon zo lang. Nu kan je natuur lijk ook met TMPGEnc die avi omzetten naar SVCD. Een hele goede beschrijving hoe en wat vind je hier. http://users.pandora.be/sectie/ Eventueel kan je zelf de ondertiteling erbij laten maken. Ik hoop dat het wat duidelijker word en wens je veel suc6 toe. Prettige dagen allemaal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...