Ga naar inhoud

Welke DVD-writer is de beste?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een moeilijke vraag maar op dit moment zie ik de keus tussen de Sony DRU500A of de Philips DVDRW228 (waarbij de Sony zowel DVD- als DVD+ kan maken). Maar wat ik eigenlijk wil weten is: Is er ergens een lijst te vinden waarbij aangegeven staat welke DVD-writer DVD's brandt welke ook op je (normale) DVD-speler op de t.v. kunt afspelen. Ik weet namelijk dat dit nog wel eens problemen kan opleveren, doordat je een DVD hebt gebrand welke je dan niet op je normale DVD-speler kunt afspelen. Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Link naar reactie
Een ander reactie werd verkeerd geplaatst, dus zal ik hem hier herhalen: [quote:61a9320b05="perloc"]Ik kan geen rechtstreeks antwoord geven op je vraag: dat is googelen met de onvolprezen www.google.com Wat ik wel weet is dat DVD-R/RW schijven in vrijwel alle DVD afspelers bruikbaar zijn. DVD+R/RW schijven willen vooral in oudere DVD afspelers nog wel eens onbruikbaar zijn. Die Sony allesbrander is wel mooi en redelijk goedkoop. Daar kun je je geen buil aan vallen lijkt me. Wel even opletten of je computer de goede connectie heeft: Freecom bracht een DVD brander op de markt met alleen een USB 2.0 connector. Ik heb zelf sinds kort een (externe, is makkelijk om op verschillende computer te kunnen gebruiken) HP DVD+R/RW 200e en heb daar zo een en ander mee gebrand. Gaat perfect!! Maar ik ben vooral enthousiast over de bijgeleverde software: erg uitgebreid en met een DLA installatie (Direct Letter Access). Je hebt daarmee met het aankoppelen van je iLink- of USB2.0 kabel een direct werkende HD van 4.7Gbyte erbij. Makkelijk voor back-ups!! Succes met je verdere zoektocht. groet, perloc[/quote:61a9320b05]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...