Ga naar inhoud

Acer Aspire 5633WLMi [geen accu]


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9db8df019d] [u:9db8df019d]Acer Aspire 5633WLMi te koop[/u:9db8df019d] Intel Core 2 Duo Mobile T5500 15,4" beeldscherm 1280x800 (WXGA) Schermresolutie Intel 945GM VGA 2GB DDR2 Intern geheugen 120GB HDD 4x USB 2.0 DVD+/- RW & DL 5-in-1 card reader (SD/MMC/MS/MS PRO/xD) WLAN LAN GEEN Webcam GEEN BlueTooth Windows Vista Home Premium De accu werkt niet meer, er zijn echter wel vervangende accu's beschikbaar. Ook is de kabel van de adapter wat aangetast, bij het aansluit punt van het adapterblok is de kabel enigszins open. Deze werkt nog wel naar behoren. - Drivers meegeleverd - Doos/bon/boekjes/cd met fabrieksinstellingen allen aanwezig - Bijbehorende laptopt - AcerAdvantage Warranty Extention, dit houdt in: * uitbreiding garantie geldig t/m 01-09-2010 * 30% korting aanschaf nieuwe accu * voorrang in het reparatiecentrum (ervaring leert mij dat dit alles zeer nuttig is, alles is kosteloos gerepareerd, daarnaast kun je bij de reparatieopgaaf alle kleinigheden die je wilt hebben gerepareerd vermelden, ook deze worden allemaal kostenloos gerepareerd). De laptop is van 01-09-2007, inmiddels alweer 1,5 jaar oud. Waarom 'zo goed als nieuw'? Hij is recent nog bij het reparatiecentrum geweest. Daar zijn alle kleinigheden gerepareerd waarna er eigenlijk, buiten het niet werken van de accu, niks meer aan mankeert. [/quote:9db8df019d] Ik heb deze laten waarderen op € 200,-. Op dit moment is het hoogste bod 160 en ik hoop, uiteraard, dat het nog wat gaat stijgen, ik heb alleen niet het idee dat de uitgebreide garantie op de juiste waarde wordt geschat. Ik doe 'm weg omdat ik een netbook wil gaan kopen. [b:9db8df019d]Vraagprijs: € 200,-[/b:9db8df019d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...