Ga naar inhoud

Hoe Home Network Defender uitschakelen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik heb een nieuwe router gekocht (een linksys 610N) werkt perfect en alles doet het. Ik heb het bijgeleverde Cisco Network Magic geinstalleerd om bepaalde instellingen te kunnen zien. (Dit is geen PRO versie) Met dit programma is ook Trend Micro Home Network Defender geactiveerd (het is mooi maar ik wil het NIET) Ik wil het uitschakelen maar ik weet niet waar (ik kan alleen de instellingen veranderen door alles op geen te zetten) Als ik mijn router benader via internet explorer en ga naar Internettoegangsbeleid krijg ik de melding : De functies voor toegangsbeperkingen kunnen niet worden ingeschakeld, omdat Home Network Defender is ingeschakeld. Ik heb Cisco Network Magic eraf gehaald en ik heb de pc terug in de tijd gezet maar dit heeft niet geholpen en ik weet het echt niet meer en nu staat Cisco Network Magic weer op de pc Alvast erg bedankt
Link naar reactie
Hallo ubuntu_liefhebber Bedankt voor je reactie maar die link had ik al geprobeerd en als je bij screenshot kijkt zie je een plaatje die ik niet heb dus die werkt niet (andere versie) Ik heb net de router teruggezet naar de fabrieks instellingen en dit heeft wel geholpen alleen moest ik dus weer alle instellingen opnieuw doen. Het programma Network Magic gaat van mijn pc af en staat alles weer goed. Nogmaals bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...