Ga naar inhoud

Wel draadloze verbinding, geen internet


anoniem

Aanbevolen berichten

PROBLEEM IS INMIDDELS OPGELOST Hallo, Ik heb gisteren een laptop aangeschaft voor mijn dochter die morgen jarig is. Heb inmiddels door handmatig IP-adres in te geven wel verbinding met wireless (automatisch toekennen werkte niet werd 169 adres), echter geen verbinding met internet. Ondernomen acties tot nu toe: laptop op kabel aangesloten: wel internet verbinding laptop via wireless: modem reset, laptop uit/aan etc etc Netwerkkaart uit en aan gezet. 2 andere laptops hier hebben wel toegang tot internet via het draadloze netwerk. Welicht dat het klonen van mac-adress werkt maar hier heb ik nog geen duidelijke uitleg over gevonden. Verdere specificaties: De provider is Ziggo, Modem: Motorola SB5100E Router: Wireless Belkin Pre-N Router Er zit een netwerkkaart in de laptop Drivergegegevens NDIS 5 USB DRIVER Cardgegevens: Compaq WLAN Multiport W200 Encryption capabillities WEP + 128RC4 FIrmware: Variant 1 Versie 4.04 Station Functions firmware Variant 2 Version 9.52 USB Bootloader Variant 2 Version 1.oo Type laptop : Compaq Evo N800c Windows XP Alvast bedankt Ps ik heb dit bericht ook gepost op een ander computerforum, maar ik plaats het hier ook, want ik hoop zo dat ik een oplossing krijg, zodat ik morgen een 'werkend' cadeau aan mijn dochter kan geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...