Ga naar inhoud

Kan men Windows 10 over Windows 10 installeren?


Frever

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van je artikel Zo installeer je Windows 10 had ik een vraagje waarop jullie misschien een antwoord hebt. Ik heb op een van mijn pc met Windows 8.1, een upgrade gedaan naar Windows 10. Al mijn instellingen, mijn bestanden en mijn geïnstalleerde programma’s werden behouden, en omdat alles prima leek te werken, heb ik ook de windows.old verwijderd. Nu enkele weken later blijken er een aantal dingen plots niet meer te werken. Zo bijvoorbeeld Edge, Agenda, Mail. Mogelijkheid tot systeemherstel heb ik niet. Nu is mijn vraag, of ik via de download die jij in je artikel aanduid, Windows 10 opnieuw kan downloaden en dan kan kiezen voor “deze pc bijwerken” om zo de problemen op te lossen en alles terug aan de praat te krijgen. Dus in feite Windows 10 opnieuw over Windows 10 zetten. Zal ik dan evengoed al mijn instellingen, mijn bestanden en mijn geïnstalleerde programma’s behouden? Hebben jullie daar enig idee van? Ik heb de vraag al verschillende keren ingegeven op de Microsoft Community, maar daar blijken ze zo overhoop van vragen te zitten, dat er geen antwoord komt. Misschien kunnen jullie me verder helpen. Alleszins mijn dank bij voorbaat.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...