Ga naar inhoud

Winproxy 4 / Deterministic Network Enhancer


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren heb ik een thuisnetwerk mbv Winproxy 4.0 gerealiseerd. Ik gebruik Win2000 Pro en een kabelverbinding van @Home. Mede dankzij de goede instructies binnen Winproxy werkte alles binnen korte tijd naar behoren, echter begon mijn PC vandaag opeens zeeeer vertraagd te werken. Kijkend naar mijn Firewall (Sygate PFW Pro) bleek dat deze druk bezig was [u:ed3cc09536]toegang te verlenen(!)[/u:ed3cc09536] aan een ander IP-adres. Volgens de firewall is de service Deterministic Network Enhancer om de paar minuten bezig met vele datapakketjes te ontvangen en te verzenden van en naar dit specifieke IP-adres. Ik heb dit adres proberen na te trekken (lijkt bij mij in de buurt te zijn vanwege dezelfde IP-opbouw). Het probleem komt alleen voor als ik Winproxy, al dan niet als Service, start. Weet iemand of ik nu moet denken aan een mogelijke hacker, of aan een verborgen functionaliteit binnen Winproxy? Wat hoort de Deterministic Network Enhancer eigenlijk te doen? Alvast bedankt, El Mel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...