Ga naar inhoud

Brander delen


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Wat je kunt doen is de folder met data die gebrand moet worden sharen via het netwerk. Als je vervolgens deze folder mapt als network drive op de pc waar de brander in zit, dan kun je gewoon de data direct via het netwerk branden. Je zult echter wel op lage snelheden moeten branden natuurlijk, omdat je gelimiteerd bent door de datadoorvoersnelheid van je netwerk.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Wat ik doe is het volgende: Ik heb nero geinstalleerd op Werkstation1, waar GEEN brander in zit. Ik kies bij Nero dus voor 'image-brander' Deze image laat ik wegschrijven op een netwerkdrive die zich bevindt op de pc waar wel een brander in zit. Zo kan je zonder last te hebben van allerlei weet ik veel wat voor underruns :evil: toch je bestanden rechtstreeks naar je netwerk branden. Als je alles ingelezen hebt kan je die simpelweg boven branden door de image dubbel aan te klikken. Het scheelt veel 'bovenzit-werk' Het volledig overnemen van de brander moet volgens mij kunnen, maar hoe weet ik niet???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...