Ga naar inhoud

gedistribueerd netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

I. hallo, ik heb een windows pc en wil een gedistribueerd netwerk opzetten , bvb om mijn 3 pc's aan 1 en dezelfde taak te zetten.. is hier een programma voor? alvast bedankt, DeMoN II. en welk soort verbinding moeten deze pc hebben? is een thuisnetwerk genoeg, of gaat het zelfs via internet, met de juiste beveiligingsinstellingen..? :-?
Link naar reactie
[quote:e12c3015e2="demon_1987"]I. hallo, ik heb een windows pc en wil een gedistribueerd netwerk opzetten , bvb om mijn 3 pc's aan 1 en dezelfde taak te zetten.. is hier een programma voor? alvast bedankt, DeMoN II. en welk soort verbinding moeten deze pc hebben? is een thuisnetwerk genoeg, of gaat het zelfs via internet, met de juiste beveiligingsinstellingen..? :-?[/quote:e12c3015e2]Dit hangt erg af van welke taak je wilt uitvoeren. Windows is hier niet helemaal het beste in, maar het hangt dus van de taak af of het (makkelijk) mogelijk is. Overigens: in computertermen heet dit clustering.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...