anoniem Geplaatst: 24 december 2002 Delen Geplaatst: 24 december 2002 Beste forumgebruiker, Ik wil met iemand zijn computer overnemen, maar mij is nog niet helmaal duidelijk hoe dit moet. Ik doe dan remote desktop connection, maar dan. Wat moet k daar invullen. wij hebben alle bij windows xp pro, en wonen halfe km van elkaar. Ik heb adsl aansluiting, hij kabel. Bij remote desktop connection moet je wat invullen maar wij weten dus niet wat. Zou iemand dit uit kunnen leggen?? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2002 Ik heb het nog nooit gebruikt, maar het lijkt me dat je iig zijn IP moet hebben en waarschijnlijk ook wel een gebruikersnaam met bijbehorend wachtwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2002 Achter "Computer:" moet je het ip adres van de over te nemen pc invullen. Dit kun je opvragen door ipconfig uit te voeren op de dos prompt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2002 Bovendien moet op de firewall waar de te overnemen PC achter zit poort 3389/TCP open staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen