anoniem Geplaatst: 9 november 2002 Delen Geplaatst: 9 november 2002 :evil: ik kan met msn niet praten, :oops: ligt dat aan me msn of omdat ik ADSL heb? :( wie kan me helpen stuur ff een email; :lol: The_cyber_rat@hotmail.com :lol: :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2002 Heb je een firewall draaien? Of zit je in een Lan met router? http://www.practicallynetworked.com Have fun. (anders weet ik het ook niet :)) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2002 Je vraag is niet helemaal duidelijk. Je hebt ADSL 1) deel je dat via een router 2) Werkt MSN verder wel (dus zonder geluid) 3) met welke OS werk je ? en DevilsEye, ik heb op je link gekeken, maar dat is ook niet echt een verduidelijking. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2002 bedoel je met praten: praten of typen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2003 je video of geluidskaart moet ook sterk genoeg zijn je kunt het mischien te weten komen door proberen te bellen met msn ga dus naar acties en kies telefoon gesprek voeren :wink: (miszchien kun je met me shatten om het op te lossen contacteer me met dit ding voor een datum ik ben e3gamer@hotmail.com) greetz Matthijs Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen