Ga naar inhoud

XAMPP veiligheid


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn pc met Vista Home Premium XAMPP 1.70 geïnstalleerd. Ik ben de enige gebruiker van deze pc met volledige administrator rechten. Het controle panel start keurig op en Apache en MYSQL zijn running. Ga ik naar Apache-Admin dan kom ik in het welkomstscherm van XAMPP. Alle onderdelen zijn geactiveerd. Nu wil ik de veiligheid instellen in het panel en krijg constant de volgende meldingen: __________________________ Toegang verboden! U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server. Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren. Error 403 localhost 02/23/09 19:43:04 Apache/2.2.11 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.11 OpenSSL/0.9.8i mod_autoindex_color PHP/5.2.8 ________________________________ Daarna alles verwijderd en de Vista UAC gedeactiveerd; alles opnieuw geïnstalleerd en resultaat gelijk. In de Firewall staan alle onderdelen met toestemming geactiveerd. Onder Windows XP Prof werkte alles uitstekend. Wat zou de ultieme oplossing kunnen zijn? Rob Gomes Brazil
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Voor XAMPP onder Vista moet het volgende worden gewijzigd: Open het bestand [b:7b57d2cb49]"\xampp\apache\conf\extra\httpd-xampp.conf"[/b:7b57d2cb49] in een text-editor Wijzig [b:7b57d2cb49]"Allow from localhost"[/b:7b57d2cb49] in [b:7b57d2cb49]"Allow from 127.0.0.1" [/b:7b57d2cb49](2 keer) Save het bestand en sluit het Herstart Apache Groeten Rob Gomes Brazil
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...