Ga naar inhoud

profile genoeg of


anoniem

Aanbevolen berichten

Iedere gebruiker hoort een eigen profiel te hebben en alles wat in dat profiel staat wordt mee gekopieerd als het een roaming profile betreft. Daarom is het beter om de map 'mijn documenten' te redirecten naar home directory van de gebruiker en het is ook verstandig om het profiel tot een maximum van 50 MB te beperken, anders duurt het inloggen een hele tijd.
Link naar reactie
Leo,klopt inderdaad.Ik moet alles opnieuw op gaan zetten volgende week,ik doe het dan liver maar gelijk goed. Dus ik redirect de documenten naar de home map en geef elke user een profiel,en idd op een andere lokatie duurd het allemala erg lang voordat alles geladen,maar dan wordt er verwezen naar het pas op de server waardoor elke keer alle documenten worden ingeladen en dat duur erg lang. Maarrr als ik een aparte map met profielen heb gemaakt zag ik dat daar ook de documenten heen werden geschreven en kom ik dan niet in de problemen met de 50 mb? Sommige hebben outlook bestanden van al 100 mb?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...