Ga naar inhoud

Mysql Probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij connecten naar mijn script krijg ik de volgende melding: Fatal error: Call to undefined function mysql_connect() in c:\apache\htdocs\werknemer_toevoegen.php on line 4 Ik heb begrepen dat ik in php.ini ;extension=php_mysql.dll de ';' ervoor weg moet halen. Nou staat er bij mij geen ;extension=php_mysql.dll maar wel ;extension=php_mssql.dll verder heb ik een aantal dll's toegevoegd, maar dat werkte allemaal ook niet. Kan iemand mij helpen met het werkend krijgen van mysql? Ik gebruik php 5.0 en mysql 4.1 (allebei uit phptriad) , de server is dus apache alvast bedankt voor jullie hulp!
Link naar reactie
Ben ook eens aan het stoeien geweest met PHP5 (op windows 2003 server). Heb het één en ander beschreven in een handleidinkje. Daar staat ook wat in over de .ini. Je kunt altijd die extension toevoegen als je wilt. Als je die handleiding wilt bekijken moet je even [url=www.rsellis.nl]hier [/url]naar toe. Wellicht kan je er wat mee. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...