anoniem Geplaatst: 27 januari 2003 Delen Geplaatst: 27 januari 2003 In een netwerk wil ik een server installeren voor de installatie van software op de diverse aangesloten pc's. Moet ik hiervoor een ftp server installeren op iets anders? Zo ja, welk ftp programma werkt goed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2003 Wanneer je een FTP server wilt hebben adviseer ik je Surf-U http://www.rhinosoft.com/ (alleen op een windows machine). Programma werkt erg simpel en is erg uitgebreid. Nadeel is alleen dat je een FTP server niet kunt gebruiken om programma's vanaf te installeren, maar alleen om bestanden ergens centraal op te slaan Wil je software vanaf een centrale server installeren kun je bijvoorbeeld file sharing gebruiken maar dat hangt af van het OS van de server (samba onder linux en file and printersharing onder windows > via netwerkinstallingen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2003 Ook een programma dat de moeite waard is om te downloaden, is FLASHFXP dat werkt zeer gemakkelijk, en het is gratis uit te proberen. kijk op download.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen