anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Delen Geplaatst: 21 december 2002 Goedendag, Ik heb een e-mail server welke externe programma's kan draaien. Nu ben ik op zoek naar een programma welke de attachment die in de e-mail zit kan verplaatsen naar een door mij aangegeven directory. Weet iemand of dit soort programma's bestaan en waar ik deze kan vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2002 [quote:f3cca76960="emtrouwee"]Goedendag, Ik heb een e-mail [b:f3cca76960]server[/b:f3cca76960] [/quote:f3cca76960] move to servers dus... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2002 Is je vraag nou: Ik wil op serverniveau regelen, dat van elke binnenkomende mail met een attachment de attachment weggehaald wordt uit de mail en naar een bepaalde directory wordt geschreven? Dan moet je eerst een opgeven welke mailserversoftware je gebruikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2002 Dat is inderdaad het geval. Ik gebruik Merak Mail Server en kan externe programma's draaien. Wat ik dusd zoek is een programma welke de attachment uit het mime txt bestand filtert en dan in een bepaalde directory plaatst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2002 Ik ken het programma niet, maar als ik het programma zo even bekijk dan lijkt het er op dat de server zelf in staat is om dergelijke acties uit te voeren. Er wordt ook geschreven dat je zeer uitgebreid scripts en filters kunt schrijven. Kijk eens op: http://icewarp.com/Knowledgebase/Merak_Mail_Server/Security/Content_Filtering.asp Wellicht dat je daar al mee uit de voeten kunt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen